fbpx
Een greep uit onze succesverhalen

We hebben in ons, relatief jong bestaan, al verschillende succesverhalen geboekt. In onderstaande video zie je enkele getuigenissen uit diverse sectoren.

Zo spreekt Carl Van Gorp, van LMJ Construct, over de successen die zij hebben behaald in de eerste 6 maanden van onze samenwerking. Ze zagen hun naamsbekendheid stijgen en hun offertes verdriedubbelen.

Stefaan Janssens van Janssen en Janssen Vastgoed spreekt over de samenwerking die ondertussen al langer dan 2 jaar duurt. Bij Janssen en Janssen vastgoed helpen wij met heel hun marketing, voor al de kantoren, verspreid over heel Vlaanderen. Na diverse samenwerkingen en teleurstellingen hebben ze bij Janssen en Janssen een totaalpartner gevonden die samen met hun resultaten boekt.

Tenslotte spreken we ook met Jan Cools, van de Kaasboerin. Deze HoReCa-zaak organiseert zo’n 20 evenementen per maand. Zij zitten constant gevuld dankzij een effectieve reclame-strategie op Social Media.

Luister niet naar onze woorden, maar naar die van onze klanten en ontdek waarom onze klanten onze beste ambassadeurs zijn!

Andere leuke artikels

User Generated Content: wat en waarom?

User Generated Content: wat en waarom?

User generated content (UGC) is een krachtige tool geworden voor merken om dicht bij hun community te staan, vertrouwen op te bouwen en hun engagement rate te verhogen. UGC is elke vorm van content - zoals foto's, video's, reviews, testimonials, social media posts en...

Alles over de tone-of-voice van je bedrijf!

Alles over de tone-of-voice van je bedrijf!

Een sterke positionering van je bedrijf binnen de doelgroep begint met het bepalen van de juiste tone of voice. Maar wat houdt tone of voice precies in en waarom is het zo essentieel voor effectieve marketing? In deze blogpost verkennen we de definitie van tone of...