fbpx
Nieuwe klanten op automatische piloot voor makelaars
immo klanten aantrekken

Het was heerlijk om de werkweek te beginnen voor onze klant, IMMO-Wereld, te Houthalen-Helchteren. Vrijdagavond hebben we een nieuwe advertentie-campagne opgestart voor hun, via Facebook & Google. Op 2 dagen tijd hebben ze hier €30 aan uitgegeven en ondertussen hebben ze al 3 nieuwe aanvragen gekregen van gezinnen die hun woning willen verkopen.

Ze begonnen hun werkweek en zagen plots 3 “LEADS” in hun sales-pipeline. Dat wilt zeggen: 3 gezinnen die graag hun woning willen verkopen. Tijdens het weekend zijn deze personen binnen gekomen via online advertenties. Ondertussen zijn ze warm gehouden met een automatische mailflow… En nu is het tijd voor 1 van de makelaars om deze klanten binnen te halen!

Wil jij ook graag zo’n leuke start van je werkweek? Contacteer ons dan vrijblijvend!

Andere leuke artikels

De slechte reputatie van de online marketing-wereld.

De slechte reputatie van de online marketing-wereld.

Bij elke nieuwe klant organiseren we eerst een kick-off call. Tijdens deze call worden alle voorbereidingen getroffen en worden afspraken gemaakt alvorens we een digitaal project starten. Dit is voor ons tevens het ideale moment om een nieuwe klant beter te leren...

Wat hebben we geleerd van onze nieuwste klanten?

Wat hebben we geleerd van onze nieuwste klanten?

De laatste maand was weer een heftige maand. Er zijn ondertussen weer 3 klanten bij gekomen waar we online advertenties voor beheren en alles daarrond. Toevallig zijn dit 3 klanten uit de e-commerce wereld. Aangezien zij uitsluitend online verkopen, zetten zij extreem...