Een maand geleden zijn we in actie geschoten voor de Horeca groothandel, Agora Culinair. Voor zowel hun vestiging in Hamont-Achel, ook wel bekend door de naam Van Hout Horeca, als voor hun vestiging in Herentals, ook wel bekend als Vleesboerke, hadden ze een nijpend te kort aan vrachtwagenchauffeurs. De campagne kon niet snel genoeg starten, zo dringend was hun probleem.
Niet enkel Social Media Advertenties
We schoten snel in actie, maar gingen hier wel “the extra mile”. We begonnen met enkele video’s, daarna ontwikkelde we enkele landingspagina’s en creëerden we visuals die we konden gebruiken als Social Media Advertenties. Alle reacties die binnenkwamen via Social Media Advertenties kwamen dan weer in ons marketing-automation programma terecht. Zo had de klant zich op het aantal reacties, met alle nodige details uiteraard… Als die potentiële kandidaten kregen nog een vervolgbericht via mail en sms. Zo konden we het kaf van het koren scheiden.
Opvolgen van de leads
Na deze eerste fases was het uiteraard aan de klant. Het was aan hun om alle kandidaten telefonisch op te volgen en uit te nodigen voor een gesprek. We hadden nauw contact met de klant om de kwaliteit van alle leads op te volgen. Toch was het een week muisstil… Waarna we plots onderstaande mail kregen!
Deze mail was zeker positief te noemen. We konden niet anders dan ook even telefonisch contact op te nemen met Agora Culinair… Wat bleek? Ze hadden niet enkel 4 vrachtwagenchauffeurs aangenomen, ze hadden ook nog eens een reservelijst aangelegd van chauffeurs voor als ze in de problemen kwamen.
Voor ons resulteert dit in een zeer positief gevoel en de start van een zeer goede samenwerking met Agora Culinair!
