De start-up Brekky.be heeft zijn startschot niet gemist. Jonge ondernemers Jordi & Wiese, zijn recent een nieuw avontuur aangegaan. Zij hebben Brekky.be gelanceerd die het mogelijk maakt om ontbijt te leveren in je brievenbus. Dit volledig Corona-proof bedrijf klopte bij IM Creative Marketing aan voor advies & ondersteuning.
Dit resulteerde onder andere in een laatste stunt. Zo hebben ze namelijk 3.000 zorgverleners van gratis ontbijt voorzien. Op deze manier willen zij hun steentje bijdragen op het moment dat de zorgsector in Vlaanderen kreunt onder immense druk.
Deze stunt ging uiteraard hand in hand met een mooi persbericht. Wat is het resultaat? Enerzijds een artikel in HLN, anderzijds een passage in de ochtendshow van Radio 2. Lees meer op: https://www.hln.be/antwerpen/jonge-ondernemers-schenken-3-000-gratis-ontbijtjes-aan-antwerpse-zorgverleners~a3c10e09/
Deze aanwezigheid in de pers zorgt er bij deze jonge ondernemers voor dat hun naamsbekendheid en hun imago een mooie boost krijgt. Dat gaat dan weer gepaard met een mooie toestroom aan nieuwe klanten. Super toch?!