fbpx
Van aarde redden tot fotogenieke momenten: onze unieke teambuilding

Als jong marketing agency proberen we altijd onze grenzen te verleggen en ons te onderscheiden van andere agencies. Om dit te bereiken is het belangrijk om regelmatig tijd te nemen om als team samen te werken, te ontspannen en nieuwe ideeën te ontwikkelen. Onze recente teambuilding ervaring was een geweldige manier om dit te doen.

Om 10 uur vertrokken we naar The Playground, een unieke locatie waar we via Virtual Reality naar een andere planeet gingen. Onze opdracht was om onze klanten en personeel te redden, maar deze keer moesten we de aarde redden! Het was een geweldige ervaring die ons allemaal uit onze dagelijkse routine haalde en ons uitdaagde om samen te werken en problemen op te lossen.

Na onze VR-missie werden we getrakteerd op een heerlijke lunch op kantoor. Het was een geweldige gelegenheid om als team te ontspannen en de ervaringen van de ochtend te bespreken. Maar het was niet alleen maar ontspanning: we hadden ook een vergadering gepland waarin we onze missie en visie als agency bespraken, evenals onze toekomstplannen. Het was een geweldige manier om onze ideeën te delen en onze samenwerking te versterken

Om de dag compleet te maken, hadden we ook een fotograaf uitgenodigd om groepsfoto’s en individuele foto’s te maken van alle teamleden. De fotograaf hielp ons om ons beste gezicht naar voren te brengen. Het was een leuke ervaring en de foto’s zijn een perfecte manier om ons team te laten zien aan de wereld.

Na een dag vol uitdagingen en nieuwe ervaringen was het heerlijke Italiaanse diner bij Guiliano’s de perfecte manier om als team samen te ontspannen en de ervaringen van de dag te bespreken. Het gezellige restaurant bood een ontspannen sfeer en lekker eten, waardoor we de dag op een mooie manier konden afsluiten.

Deze teambuilding ervaring was niet alleen leuk en uitdagend, het hielp ons ook om als team te groeien en ons te concentreren op onze missie als agency. Het was een geweldige manier om onze samenwerking en communicatie te verbeteren en om nieuwe ideeën en inspiratie op te doen. Het was een dag vol avontuur, uitdagingen en inspiratie, en we kijken er allemaal naar uit om dit soort activiteiten in de toekomst te herhalen.

Andere leuke artikels

User Generated Content: wat en waarom?

User Generated Content: wat en waarom?

User generated content (UGC) is een krachtige tool geworden voor merken om dicht bij hun community te staan, vertrouwen op te bouwen en hun engagement rate te verhogen. UGC is elke vorm van content - zoals foto's, video's, reviews, testimonials, social media posts en...

Alles over de tone-of-voice van je bedrijf!

Alles over de tone-of-voice van je bedrijf!

Een sterke positionering van je bedrijf binnen de doelgroep begint met het bepalen van de juiste tone of voice. Maar wat houdt tone of voice precies in en waarom is het zo essentieel voor effectieve marketing? In deze blogpost verkennen we de definitie van tone of...