Op zoek naar afwisselende content voor je social media of website? Post testimonials en cases!
Je website is het visitekaartje van je bedrijf. Het is vaak de eerste plaats waar potentiële klanten gaan kijken of terechtkomen. Ook je social media-profielen zijn één van de eerste contactpunten met nieuwe klanten. Dé perfecte plaatsen dus om te laten zien wat je in huis hebt aan de hand van enkele projecten of samenwerkingen die je graag in de kijker zet!
Daarnaast kan je je huidige klanten ook vragen om testimonials. Dat zijn eigenlijk uitgebreidere reviews, vaak in de vorm van een video. Je klanten praten hier dan over jullie samenwerking, hoe die tot stand is gekomen en wat die allemaal inhoudt.
Op deze manier horen geïnteresseerden ook van anderen hoe jouw service ervaren wordt en dat je klanten tevreden zijn.
Kortom: testimonials en cases hebben een grote overtuigingskracht. Ze helpen prospecten te weten te komen wat ze kunnen verwachten en waarom ze klant bij jou moeten worden!
Hoe je zo’n case of testimonials op kan bouwen?
1: Stel het bedrijf en / of de zaakvoerder voor. Kader even wat ze doen, voor wie en waarom ze dat doen. Vermeld eventueel ook de doelen van het bedrijf.
2: Schets hoe jullie samenwerking begonnen is. Wat deden jullie voor dit bedrijf?
3: Vertel eventueel hoe de samenwerking gegroeid is. Welke andere dingen begonnen jullie te doen voor dit bedrijf?
4: Benadruk de resultaten. Verduidelijk wat jullie inspanningen teweeg hebben gebracht en of de doelstellingen die vooropgesteld waren behaald zijn.
Cases en testimonials: ook wij doen het. Bekijk onze cases.
Meer weten over de perfecte social media strategie voor jou of er samen eentje optekenen?