fbpx
Zelfs tijdens Covid-19 kun je meer verkopen door social media advertenties

Covid-19 is een hel voor vele bedrijven. In elke sector vallen er veel slachtoffers, alhoewel uiteraard evenementen en horeca tot de grootste slachtoffers behoren. Toch zien we tal van bedrijven uit andere sectoren die de gevolgen hard voelen. Ze is de uitzendsector gekrompen met 50% en hebben ook de kledingwinkels de deuren moeten sluiten.

Toch is het mogelijk voor al deze bedrijven om te groeien, zelfs tijdens zo een moeilijke periode. Dat is uiteraard makkelijker gezegd dan gedaan. Om het in het Engels te zeggen: “the proof of the pudding, is in the eating”.

Zo hebben wij een kledingwinkel geholpen met het stimuleren van zijn verkoop via Facebook advertenties. Deze winkel was gesloten tijdens Covid-19, enkel via hun webshop werd er nog verkocht. Toch hebben de zaakvoerder opgemerkt dat hun webshop zelf nog niet zo bekend was. Enkele vaste klanten bezochten hun webshop, maar het meerendeel van de mensen kenden hun webshop niet.

Toen besloten ze om eens professionele hulp in te schakelen van IM Creative. Op hun eerste dag zagen ze dat ze dat ze voor €900 verkocht hadden, na een advertentie van €150. Toen besloten ze om hun advertentiebudget te verhogen. Het resultaat was verbluffend. Ze gaven iets meer dan €1.500 uit aan advertenties, om meer dan €15.000 aan omzet te krijgen.

Hieronder zie je hun mooie resultaten!

Andere leuke artikels

User Generated Content: wat en waarom?

User Generated Content: wat en waarom?

User generated content (UGC) is een krachtige tool geworden voor merken om dicht bij hun community te staan, vertrouwen op te bouwen en hun engagement rate te verhogen. UGC is elke vorm van content - zoals foto's, video's, reviews, testimonials, social media posts en...

Alles over de tone-of-voice van je bedrijf!

Alles over de tone-of-voice van je bedrijf!

Een sterke positionering van je bedrijf binnen de doelgroep begint met het bepalen van de juiste tone of voice. Maar wat houdt tone of voice precies in en waarom is het zo essentieel voor effectieve marketing? In deze blogpost verkennen we de definitie van tone of...